Известие

Collapse
No announcement yet.

Глава от 1.4 на 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Глава от 1.4 на 1.6

    Здравейте, колеги въпросът ми е следния: Имам две Алфи едната е 145 1.6 2000г, другата 146 1.4 1997г 145-цата се нуждае от ремонт по главата, а 146-цата е за донор, може ли да се присъди главата от нея на 145-цата?

  • #2
    Първоначално публикувано от xbass Покажи съобщение
    Здравейте, колеги въпросът ми е следния: Имам две Алфи едната е 145 1.6 2000г, другата 146 1.4 1997г 145-цата се нуждае от ремонт по главата, а 146-цата е за донор, може ли да се присъди главата от нея на 145-цата?
    1,4 главата е с по малки клапани, мисля че и колекторите са различни.
    Реално какво разбираш под ремонт на главата ?
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Ми в момента имам разход кило масло на 150 километра извъградско Предполагам, че трябва да се сменят клапани и напасване...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от xbass Покажи съобщение
        Ми в момента имам разход кило масло на 150 километра извъградско Предполагам, че трябва да се сменят клапани и напасване...
        Аз съм карал навремето с извадени гумички на клапаните от "компетентен" ремонт и такъв разход на масло не съм имал. Ферариста беше писал много интересен случай как бута масло от високото налягане за вариатора направо между колектора и главата и оттам в цилиндъра. Ама според мен си за основен ремонт.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          И аз мисля така, но има нещо много странно. Значи когато карам в града карам до 3-4 та и 5 хиляди оборота и не ми дърпа дори грам масло, когато изляза извънградско случва се да ходя на 40-50 километра и от време на време припушва бял пушек и после спира от само себе си. След това може да мина 100 километра и да карам с много газ, без да препуши или да дръпне масло. Сепаратора не е запушен и аз първо това си помислих, и сегментите са добре предполагам, че проблема е в някой от клапаните. Няма загуба на мощност и не гори нищо друго освен масло и бензин естествено

          Comment


          • #6
            с какво масло си. пробвай с друго преди да правиш ремонти.
            точка

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              с какво масло си. пробвай с друго преди да правиш ремонти.
              Някое специално ще е щом гори 6 литра на 1000км Ще се оправи с друго масло другия път.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Хахаха откакто изгори Селенията, само наливно от 8лв и нося две туби в багажника А да се върнем малко на темата, глава от 1.6 стария мотор ще стане на 1.6 новия нали ?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от xbass Покажи съобщение
                  Хахаха откакто изгори Селенията, само наливно от 8лв и нося две туби в багажника А да се върнем малко на темата, глава от 1.6 стария мотор ще стане на 1.6 новия нали ?
                  Да тука вече имаш попадение, нооооооооооооо тая кола или бутала е убила или кьорав сегмент няма.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък залагам на затлачен маслен сепаратор
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първо искам да благодаря за бързите отговори. Второ не е сепаратор чистих го съвсем скоро и проблема остана, а относно това от какво може да пуши. Моята теория е, че най-вероятно са клапани. Ако е сегмент няма ли да пуши постоянно ?

                      Comment


                      • #12
                        бял пушек не е масло??? или се бъркам? не трябва ли да е синкав
                        sigpic
                        Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                        FIAT TIPO 1.6 DOHC

                        Comment


                        • #13
                          Същия проблем имах пич... Сегменти са. Ремонтче на долнище и горнище , 500 км. след ремонта сменяш масло и си пееш.
                          Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                          Comment


                          • #14
                            колко пари ти излезе ремонта ?

                            Comment


                            • #15
                              На мен ми излезна евтино. Без да шлайфам цилиндрите - 700 лв. В това число всички лагери, сегменти, гарнитури, шлайфане на глава и напасване на клапани, и труд. Всички части чисто нови с 30% отстъпка. Само 1 разпределителен вал взех 2-ра ръка, че на моя едната гърбица си беше заминала та сложи и там 50 лв. - 750.
                              Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                              Comment

                              Working...
                              X